Известие

Collapse
No announcement yet.

Омазняване около дроселовата клапа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Омазняване около дроселовата клапа

    Забелязах, че имам омазняване отдолу на блока с дроселовата клапа - на снадката между нея и въздуховода към дебитомера. Че даже е и капало долу върху съединител/скоростна кутия. Какво говори това ? Да разглабям ли да видя какво става вътре ? Двигателя е от новите TS-и, дето ECU то е върху дроселовия блок.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
    EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

  • #2
    Преди дросела е маркуча за картерните газове. Отваряш и ако е много мазно вътре, чистиш. Ако пак почне да мазни- или е запушен сепаратор или нещо по- лошо. Масло харчи ли?
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Нямам харчове на масло. за 10000км ми стигнаха 5л, даже останаха. Ще проверя маркуча за картерните, благодаря.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

      Comment


      • #4
        5 литра си долял или 5 литра изобщо. Щото аки си долиал 5 литра си е направо зле работата.
        Alfa Romeo 146/1.4 TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Евгени Генчев
          5 литра си долял или 5 литра изобщо. Щото аки си долиал 5 литра си е направо зле работата.
          Моя грешка явно. 5 литра общо. Мотора го дават 4.4литра аз си купих 5литрова туба и миналата седмица смених маслото с ново, като от 5литровата туба имам 100-200мл останали, което ще рече, че съм долял 400-500мл за преиода между двете смени (10000км)
          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

          Comment


          • #6
            В тоя случай дали причината не е по-голямото количество налято масло?
            146 1.6 Boxer '96

            Comment


            • #7
              На моята 145-ца не се доливаше масло от смяна до смяна, независимо от стила на каране. Сегашната 156-ца харчи около половин до един литър на 5000км.
              Има ли начин да се разбере дали е запушен масления сепаратор без да се отваря капака на главата?! Тази кола е с поне 100к. км. по-малко от старата и разходът на масло ме притеснява.
              Мисля, че и дроселовата клапа е за почистване, защото сутрин пали неуверено и не върви нормално, докато е студена. Възможно ли е замърсяването на дросела да е свързано със запушен маслен сепаратор?!
              2014: Deutschland über alles

              Comment

              Working...
              X